Podsumowanie Miesiąca / Czerwiec 2k17

10. tylko.piechu.03skrety2ful

Na sam początek numer, który znalazł się na liście ze względu na swój letni vibe, który mnie urzekł podczas wybierania numerów do podsumowania. Swoja drogą to nie ostatni utwór w tym klimacie w tym podsumowaniu. Tylko.piechu bardzo ciekawy zawodnik, będę obserwował.

9. młody osa - rest in shit

Osa wraca po kilku miesiącach nieobecności, przynajmniej na Youtube, bo soundclouda nie obserwuję. Bardzo podobają mi się rockowe gitarki w kawałkach. Ogólnie w tym przypadku nie jest rapowo, ale mocno mi siedzi to czemu ma się tu nie znaleźć.

8. 05. OSIEDLOWO2?

Pisałem już o tym projekcie na fanpage'u. Niesamowity, truskulowy, podziemny klimat. Wszystkie propsy spływają na Endrja (?), a bardzo niedoceniony jest Żywic, który moim zdaniem jest mega charyzmatyczny i ma swoją unikalną jazdę. Świetnie mi się ich słucha w duecie, a wspólny mixtape nadchodzi, myślę że jest na co czekać.

7. jaMichał - Worki i Butle

Wakacyjny, leniwy klimacik, ładnie poskładany tekst, bit bangla. Bardzo przyjemnie się tego słucha.

6. DEJAN - TO JA

Dejan żyje. Niektórzy zapomnieli, niektórzy czekali, ja czekałem i nie spodziewałem się, że Dejan z zaskoczenia puści dwa kawałki, jeden po drugim. Świetne flow, treść, energia, charyzma - raper kompletny.


5. Skip - Glint

Kolejny kawałek w zestawieniu, w którym klimat robi największą robotę i kolejny raper, który znalazł sie na kanale Lekter. Nie wpadłem na twórczość Skipa do tej pory, w czerwcu słyszałem go pierwszy raz i od razu zrobił na mnie wrażenie, sądząc po wzroście zasięgów - nie tylko na mnie.

4. DAVE - mów do mnie (prod. schafter)

No kojarzy się z Bonsonem. I co? Świetny emocjonalny, szczery numer. PROPS

3. Kamska - Co tam? ft. Junes, Leon, Etker (cuty DJ Nambear)

Nie mogło tutaj zabraknąć wałka, w którym pojawił się Junes. Co z tego, że zwrotka z 2013 roku, banan na twarzy był przy pierwszym przesłuchaniu. Dobrze zaprezentował się też Leon, w którym drzemie dusza trueschoola. Etker... nie wiem co o nim sądzić - poprawnie.

2. ST - Po prostu Bartek

Ale ten numer ma melanżowo, osiedlowo, wakacyjny vibe. Nie dość, że po prostu bangla, to moge się utożsamić z Bartkiem, bo jesteśmy na tym samym etapie swojego życia i mamy podobne spojrzenie na świat :)

1. Preston - Yerba (prod. Tapchan)

W czerwcu pierwszy raz słyszałem tego gościa. Mega podoba mi się jego rapowa jazda - niewymuszone lazy flow i bardzo przekminione linijki. "Yerba" to najlepszy track z płyty "symPATETYCZNY", która jest bardzo oryginalnym projektem i zachęcam do sprawdzenia jej
, bo zasługuje na zdecydowanie większy rozgłos.




Zapraszam na mój Fanpage i Youtube







Previous
Next Post »
0 Komentarze