Podsumowanie Miesiąca / Maj 2k17







10. FonoPe ╳ Czoug - Dualshock 2 (prod. Guess Whose Beats)


FonoPe wraca i praktycznie nikt tego nie zauważa. Dwa lata temu był moim zdaniem najlepszym raperem młodego pokolenia. Flow, dykcja, podśpiewywanie, pancze, można długo wymieniać jego mocne strony - jestem fanem, na tym możemy zakończyć. W "Dualshocku 2" nie brakuje żadnej z wymienionych rzeczy i wyszłoby to jeszcze lepiej gdyby nie Czoug, który mi zwyczajnie nie siedzi. Czekam na nowości, które powinny się ukazać na kanale SB!

9. SAMI - NA TYCH OSIEDLACH

Osiedlowy vibe prosto z Bydgoszczy. Przyjemny, klimatyczny, osiedlowy kawałek na boombapowym bicie. Samiego w maju słyszałem pierwszy raz, ciekawie się zapowiada.

8. szlif

Bardzo oryginalna nawijka. Twórczość Wudoki do mnie nie przemawia, ale ten numer banglał u mnie dosyć często w maju. Szorstki styl, którego się przyjemnie słucha ze względu na bardzo oryginalne flow.


7. Niemiec - 84-141 (Freestyle)

Niemiec to mega wszechstronny raper. Zmienia diametralnie flow z kawałka na kawałek i w każdym radzi sobie przynajmniej dobrze. Tym razem poleciał na wkurwieniu, z ulicznym, trueschoolowym sznytem. Wyszło to bardzo dobrze, czekam na nowości.


6. diego - widzieć mnie

Diego "wypłynął" w podziemiu właśnie w maju, choć rapuje juz parę ładnych miesięcy i wypścił sporo numerów to do tej pory robił znikome wyświetlenia. Fejm bardzo nieadekwatny do skilla, Diego zasługuje na chociaż te marne 100 tysi wyswietleń, jak to nawinął Zuber, który jest następny w tym podsumowaniu...

5. wszedzieZUBER - Wymogi / Wymogi pt. II

Ten track wyszedł w listopadzie poprzedniego roku, w tym miesiącu premiere miał obrazek na kanale Kstyka. Teoretycznie nie powinienem dawać tego do podsumowania, ale zgrzeszyłbym gdybym nie napisał o tym kawaku. Ponad 5 minut nawijki wcale się nie dłuży. wszedzieZUBER to jeden z najlepszych raperów w stajni Kstyka i myśle, że już niedługo usłyszy o nim dużo więcej osób.

4. suchy-majk - sens inicjału

Suchy - majk pojawił się już na tym blogu, w wywiadzie w ramach serii Młodzi & Zdolni. Spokojne, lekkie flow, specyficzna barwa głosu, która mi leży. Jeden z najciekawszych raperów z tak małym fejmem, a zarazem z dużą wiarą w swoje możliwości - nic tylko czekać na dalszy rozwój jego kariery. 
"sens inicjału" to singiel z mixtapu BOM, który wyszedł w maju - polecam sprawdzić.

3. Przyłu - Dół [nieogarniam #3]

Przyłu w poprzednim podsumowaniu zagościł na dziewiątym miejscu. Dół to smutny numer, jak sama nazwa wskazuje, a Przyłu poradził sobie świetnie w tym klimacie. Bardzo nietypowe akcentowanie, osobisty, szczery tekst i ładne podśpiewywanie na końcu. Wiele się spodziewam po tym chłopaku i czekam na nowości.

2. PRUSZYN - TRAPPIST-1

Nie jarałem się nigdy rapem Pruszyna, ale tym kawałkiem kupił mnie niesamowicie. Świetne śpiewane flow, dobra dykcja i bardzo dobrze nałożony auto tune. Zapętlałem dosyć długo ten utwór i myślę, że nie tylko ja. Jak nie słyszałeś, polecam sprawdzić.

1. wtgh - 123333

Nie będę się rozpisywał. Czegoś takiego nie było nigdy w polskim rapie i chyba nie będzie. BANGLA FHUY.
Previous
Next Post »
1 Komentar
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga. - Hapus