RECENZJOWO / Popkiller Młode Wiliki 5
















Prawdopodobnie najbardziej kontrowersyjna edycja Młodych Wilków, głównie ze względu na wybory. Reto i Bedoes za dużo fejmu? U mnie największe zdziwnienie wywołał wybór Tymina, przecież słuchałem go cztery lata temu, a w poprzednim roku Tymin wypuścił jeden numer - ''Gaśnie Świat'' (singiel roku według RapBlogowo). Ocenianie każdego cyphera, czy numeru po kolei jest bez sensu, więc ocenię każdego Wilka...

Emes Miligan

Z jego strony dostaliśmy to, czego każdy się spodziewał, czyli to samo co na 'Spin-Offie' i 'Nowym Kinie'. Emesa lubię czasem posłuchać, ale po jakimś czasie wszysto zlewa się w jedną całość i nudzi.
5/10

Smolasty

Smolastego pierwszy raz usłyszałem na 'Locie022', na który zrobił wszystkie bity. Cała płyta wyszła świetnie i naprawdę było słychać chemię między Kazem Bałagane, a Smolastym. Jego wokalne wyczyny nigdy nie przypadły mi do gustu. Na Młodych Wilkach sytuacja się nie zmieniła 'Smoła' nadal na produkcji imponuje, a na mikrofonie przeciwnie.
6/10

The Blu Mantic

Jedyny Młody Wilk, o którym sie słyszałem przed ogłoszeniem składu. Ten gość jest ciekawostką i prawdopodobnie nią pozostanie. Na młodowilczych numerach zaprezentował się poprawnie, nic więcej. 
5/10

ReTo

Razem z Bedoesem tworzą duet najbardziej znanych Młodych Wilków w historii. Na Popkillera spadło trochę hejtu za to, że 'Popkiller ma promować raperów, a nie raperzy Popkillera'. Moje zdanie jest takie, że to ReTo i Bedoes promują resztę Młodych Wilków i tak powinno być, a przy okazji wypłynęli niedawno, więc wszystko się zgadza. ReTo zaprezentował się na swoim mocnym poziomie, na pierwszym cypherze wypadł zdecydowanie najlepiej, na ''Dla Nas'' niczym się nie wyróżnił według mnie, ale za to jego numer ze Smolastym mimo że mi nie siedzi, to ma predyspozycje na spory hit.
8/10

Paweł Bokun

Zanim jeszcze QueQuality go przygarnęło, ziomek pokazał mi ''Ulicznego Psa''. Bardzo spodobał mi się jego luz,charyzma i ''...niski tembr głosu...''. Na młodych Wilkach poza cypherem zaprezentował się dosyc słabo, a bardzo na niego liczyłem. Wyrazem mojej frustracjii jest dołączenie do facebookowej grupy 'paweł bokun mnie oszukał'.
6/10

Anatom

Przed Młodymi Wilkami nie wiedziałem o nim prawie nic, jedynie słyszałem parę kawałków, które mi zupełnie nie siadły. Moje oczekiwania jeśli chodzi o reprezentanta Bozon Records nie były wygórowane, a może nawet były żadne. Anatom bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i według mnie wypadł najlepiej na młodowilczym numerze. Radzę obserwować dalsze poczynania tego typa.
8/10

PlanBe

Płyta z Lankiem nie siadła mi kompletnie, przesłuchałem ją raz i to z wielkim bólem. Na Młodych Wilkach pokazał swoje skillsy, a na ''Cypherze #3'' wypadł najlepiej. Po ukazaniu sie Młodych Wilków wyszedł kawałek ''HOOLLYWOOD$'', który ma już milion viewsów, dobre zagranie marketingowe.
8/10

Tymin

Jak pisałem we wstępie - zdziwiłem się, że Tymin znalazł się w Młodych Wilkach, moim zdaniem mógł być brany pod uwagę parę edycji temu, teraz trochę za późno. Tymina poznałem przez bitwy freestylowe, słucham go od dawna, jego numer był na moim blogu na pierwszym miejscu singli 2016. Oczekiwania miałem duże, ale nie wygórowane. Raper z Sosnowca sprostał oczekiwaniom i nie 'darł ryja' jak to niektórzy piszą. Mam nadzieję, że po Młodych Wilkach zacznie regularnie puszczać numery.
8/10

Duchu

''Linie Lotnicze'' to już mój osobisty klasyk, jak dowiedziałem sie, że Duchu będzie w Młodych Wilkach to od razu pomyślałem, że musi rozjebać. Według mnie tego nie zrobił, chociaż jest dobrze. Jak zwykle pojawiła się zabawa flow i właśnie to mi nie siada za każdym razem. Wers o Ad.Mie oczywiście in plus.
7/10

Bedoes

Props
10/10

Podsumowując - dostałem więcej niż się spodziewałem, jest dobrze, nawet bardzo dobrze. Nie sądziłem, że ściągając raperów z różnych środowisk i z różnym podejściem do muzyki będzie się dało zrobic coś co można słuchać od początku do końca. Jest kilka zaskoczeń, zawodów, kontrowersji, więc wszystko w normie.
Moja końcowa ocena to 7/10.


Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

rasista, blue mantic 5/10 bo jest czarny? cofam suba

Balas