Młodzi & Zdolni / Jan - rapowanie #1








Jan - rapowanie to krakowski raper, urodzony w 1998 roku. Swoją przygodę z rapem rozpoczął pod koniec 2015. Notabene Mixtape to jak narazie jedyny album młodego rapera, którego twórczość to w dużej mierze luźne kawałki. Janek odnajduje się na klasycznych jak i nowoczesnych bitach. Jego najpopularniejszym trackiem jest LOT, czyli typowy benger na trapowym bicie. Młody raper równie dobrze jak w studio, a może nawet lepiej radzi sobie na scenie, mimo że gra przeważnie supporty to razem z jego hypemanem - Szymanem potrafią porwać publikę do tego stopnia, że ludzie czekają bardziej na nich, niż na główny koncert. Janek to bardzo charyzmatyczna osoba, którą warto sprawdzić, jeśli jeszcze nie słyszałeś jego numerów... 

Poniżej krótka rozmowa z z bohaterem posta :]



Jak wygląda u Ciebie proces twórczy?

Bardzo szybko najczęściej, lecę do studia, nagrywam numer najczęściej w jakieś 5 minut, Szyman to podsyła do mixu i leci jakoś. Muszę częściej nagrywać rzeczy, bo to jest dramat XD



Poza 'Notabene Mixtape' twoja twórczość opiera się głównie na luźnych kawałkach, czym to jest spowodowane? Brak czasu, chęci na zrobienie płyty, czy po prostu taką masz zajawkę?

Po prostu wychodze z założenia, że nie dojrzałem jeszcze rapowo do zrobienia równej, spójnej płyty, dlatego luzaki.

Wrzucałeś numery na kanał Karwana, teraz kanał SB. Dlaczego akurat te kanały?

Po usunięciu mojego kanału przez pewnego pana, zapytałem po prostu Tomka, czy by mi nie pomógł, na co naturalnie się zgodził. Co do SB, w połowie lutego napisał do mnie Solar, pogadaliśmy, zobaczymy jak to będzie dalej :))

Jesteś z rocznika 98', co myślisz o swoich rówieśnikach w rapgrze? Masz jakichś swoich faworytów?

Co myślę o rówieśnikach? Większość dno, część jak najbardziej na plus, ale to nie ma kompletnie związku z grupą wiekową, bo wśród ludzi w wieku 20+ sytuacja wygląda dokładnie tak samo.

Miałeś propozycję wzięcia udziału w Młodych Wilkach? Jeśli nie miałeś, to czy gdyby Mateusz Natali zadzwonił do ciebie z taką propozycją powiedziałbyś tak czy nie?

Nie, nie wiem, bo nie znam szczegółów działania tej akcji, więc się nie wypowiem.

Jak to robicie, że na waszych koncertach na scenie, jak i pod sceną jest taki ogień?

W Krakowie gramy zajebiste koncerty, to jest fakt. Nie mam pojęcia z czego to wynika. Mam dużo znajomych, trochę ludzi mnie lubi, trochę wpada przypadkiem i suma sumarum wychodzą z tego cuda czasem

Czas na parę pytań zamknietych:

Scena czy studio?

SCENA,SCENA I JESZCZE RAZ SCENA

Niuskul czy truskul?

JESTEM FANEM RAPU TRUSKULOWEGO, JEŚLI O TO PYTASZ

Piłka nożna czy koszykówka?

BADMINTON

 Matma czy polski?

POLSKI

Pizza czy kebab?

Z DUPECZKĄ PIZZA, TAK TO KEBAB


Gdybyś nie był raperem to byłbyś...?

Nie jestem raperem.

Czego możemy się spodziewać z twojej strony w najbliższym czasie?

Nie wiem, pewnie czegoś spoko, bo w gazie jestem.

Czego można ci życzyć?

Szczęścia

Życzę szczęścia i dzięki za rozmowę.
Previous
Next Post »
1 Komentar