Młodzi & Zdolni / VBS#2


VBS to młody chłopak z Suwałk, który rapuje, produkuje, mixuje, masteruje i robi jeszcze wiele innych rzeczy związanych z muzyką. VBS rapować zaczął cztery lata temu, ale jego 'kariera' zaczęła nabierać tempa po premierze płyty "Z ŻYCIA WZIĘTE", która ukazała się na kanale Kstyka. Album przyjął się bardzo dobrze, co zauważyli ludzie z QueQuality i zaproponowali współpracę Suwalskiemu artyście. Tym sposobem kolejna płyta VBS'a ukaże się nakładem QueQuality (preorder juz dostępny na queshop.pl). 

Poniżej wywiadzik z młodym i zdolnym raperem :]




Zacznijmy od pytań o nadchodzącą płytę - dlaczego ''Szukaj mnie''?


Tytułowy kawałek "szukaj mnie" swoją nazwę nosi przez hook w beacie. To nie jest oczywiście jedyna geneza tego tytułu. Cały materiał objęty jest tą nazwą ponieważ jeśli odsłuchasz tę płytkę to możesz już śmiało już mówić, że mnie znasz (śmiech). Dużo swojego życia zawarłem w tej płytce, co tam dużo... w sumie całe życie. Posłuchaj - będziesz wiedział.

Na kiedy zaplanowana jest premiera krążka?


Premiera będzie miała miejsce 21.04.2017. Preorder już dziś/jutro pojawi się na Queshop.pl zdecydowaliśmy się na nie wielki nakład. Limitowany wręcz.

Kto pojawi się na bitach, oprócz NØCNego, młodego łucznika i Ciebie?

LOA! Mega zawodową robotę zrobił. Pozdro Dominik!

Będą jacyś goście?

Gooooościu (śmiech)... Gości jak zwykle nie wielu - ale za to jakie twarze! Znajdziesz tam Fiłonia, Catchupa - który z resztą będzie dla ludzi zaskoczeniem, Sentiego. Miał pojawić się jeszcze Jan - rapowanie. Jednak kawałek z nim musimy niestety odłożyć na później. Zbyt mocny na teraz (śmiech). Od razu zaznaczam, że między mną a Jankiem nie ma żadnych spin - słyszałem takie głosy, nie wiem od kogo do wyszło ale z mojej strony nie ma tu żadnego kwasu.

 Płyta będzie legalna, czy jeszcze nie teraz?


Jeszcze nie teraz. Mam 18 lat stary i w głowie mi jest za dużo rzeczy typowych dla mojego wieku. Sam twierdzę, że nie ma sensu przy tej rozpoznawalności, która jest teraz robić "legala". Ale jak kiedyś krążek pójdzie w empiki to będą musieli dokupić stanowisk (śmiech).

Ostatnio na swój fanpage wrzuciłeś kilka postów o bitach na sprzedaż, jest szansa na płytę producencką VBS'a w przyszłości?

Producencką nie, ale planuję zrobić płytę z livebandem i zaprosić tam kilku raperów, których kawałki zagramy. Ale to jeszcze, jeszcze...

 Masz jakieś zajawki oprócz muzyki?

Hmmm... (śmiech) Za dużo w moim życiu muzyki i nie za bardzo mam ochotę na inne zajawki. Same muzyczne rzeczy. W sumie pewną zajawkę mam ale nie warto o tym mówić haha.

Raper, z którym chcialbyś nagrać najbardziej...?


Chance the rapper! O staaaary... To by było coś.

 Pytania zamknięte:

Ruda czy czysta?

Dziewica (czysta)

Vansy czy jordany?

Jednak Vansy... Teraz niech leci fala hejtu od fanów SW.

Snap czy instagram?

Instasnap

Scena czy studio?


Scena

Zima czy lato?

Śnieg w lato

W roku 2017 płyta w QueQuality i co dalej?


Dalej będę rapował.
Dzięki

Dzięki!
Previous
Next Post »
0 Komentarze