Podsumowanie 2k16

Moje pierwsze podsumowanie i pierwszy wpis na blogu.Ogólnie mainstreamu tutaj będzie mało, ale za to będzie dużo młodych zdolnych, bo ja jestem młody i zdolny :v
To co tutaj wrzucam to oczywiście moja subiektywna opinia. Jeśli się nie zgadzasz/chcesz podesłać kogoś fajnego/podyskutować-pisz na facebooku ;)
                                                       
                                                                     PŁYTY
9.Tede - KEPTN'- zaczynamy od grubego mainstreamu. Zdania na temat tej płyty są mocno podzielone. Ja uważam, że jest to fajny materiał, do którego będę wracał przy wiosennej/letniej pogodzie. Produkcje Micha jak zwykle stoją na bardzo wysokim poziomie, a Tede po prostu trzyma swój poziom.

8.The Returners Nowa Stara Szkoła - płyta na miarę najlepszego producenckiego duetu w naszym kraju. Jest to prawdopodobnie najlepiej oskreczowana płyta w historii polskiego rapu. Choć nie każdy numer na tej płycie mi się podoba (normalka przy płytach producenckich) to moim zdaniem jest to najlepsza płyta producencka od czasów 'Materiału Producenckiego' Quiza.

7.Green/Gres Fraktal - długo oczekiwany przeze mnie materiał. Jako mega fan Greena stwierdzam, że dostałem coś czego się spodziewałem. Uliczny sznyt z mega przekminkami i jesiennym klimatem.
Produkcje OSTRa jak zwykle na świetnym poziomie.

6.Małpa Mówi - ,czyli powrót do świata żywych. Małpa po tylu latach od KNOC, czyli moim osobistym klasyku(i nie tylko moim) wraca w pięknym stylu. 'Mówi' to płyta bardzo zróżnicowana, pełna dobrych gościnek,bitów i prostych, choć wielokrotnych rymów. Po prostu ''...Klasyczny rap z Torunia.."

5.Świnia W przerwie od życia EP - przechodzimy do prawdziwego undergroundu. Świnia odchodzi od krzyczanego flow, co mu zdecydowanie wychodzi na dobre. EPka pełna gier słownych na najwyższym poziomie i z zajebistym klimatem. tym materiałem Świnia pokazał, że zasługuje na większą rozpoznawalność, bo poziomem na pewno  nie odstaje od tych najbardziej popularnych raperów.

4.Pueblos Trailer Mixtape - cytując Wichera '...wolny styl w końcu potrafi rapować...' Pueblos to mega sympatyczny gość z Bielska, z którym miałem okazję trochę popisać. Reprezentant 3/4 UDGS ma flow,teksty,dykcję i charyzmę,  To na pewno pozwoli mu zaistnieć na polskiej scenie rapowej. Pytanie tylko, kiedy?

3.Otsochodzi Slam - mainstreamowy debiut roku. Bardzo klimatyczna płyta ze świetnymi bitami i zwrotkami gościnnymi. Otsochodzi potwierdza że jest jednym z najlepszych raperów młodego pokolenia mimo tego, że nie płynie z prądem.

2.Adi Nowak Nienajprawdziwsze EP - debiut i zaskoczenie roku. Świeżość, luz, gry słowne, nietuzinkowa barwa głosu to sprawia że tej EPki mogę słuchać 24/7. Niektórzy po przesłuchaniu jednego singla zniechęcają do tego krążka (ja też tak miałem), dlatego najlepiej jest poświęcić trochę czasu na ten materiał - nie będzie to stracony czas. Jedyną wadą tej EPki jest to że to jest EPka...

1.Flojd/Wiro Kilka Stopni Wyżej - oldschool w najlepszym wydaniu.Bardzo szczery,klimatyczny,pełny emocji materiał o ciężkiej tematyce. "...Z bratem taki duet, czuć chemię
Te tracki z bólem przechodzą przez Ciebie, szoruj palić gumę...'' te wersy to dobre podsumowanie tego krążka. W mojej opinii ta płyta zdecydowanie wygrywa ten rok i na pewno będę do niej długo wracał.

                                                                                  SINGLE
5.Szopeen - Antidotum (prod.Dolan)                                                  
4.Adi Nowak - obcaz
3.Eripe - Powrót chuja (prod. TMK  Beatz)
2.Leh - Czasem jebnę sobie prod. Jonny Beats
1.Tymin x KID - Gaśnie Świat
                   
GODNI UWAGI: Jan,VBS,Szopeen,Paweł Bokun,Toczek

First
0 Komentarze